Sørreisa Damekor med band - Forever Young 1980s

Om arrangementet

Sørreisa Damekor med band serverer en real hitparade av 80-tallslåter, innpakket i skulderputer, pastellfarget øyeskygge, leggvarmere, neonfarga plastsmykker og permanent i håret. Lukten av Elnett hårspray kommer til å dunste over Finnsnes i ukevis! Det blir ikke bare «10 i skuddet» men mer i retning «100 i skuddet», regissert og komprimert ned til halvannen times vitaminbombe av en forestilling.

Til 80-talls-showet engasjerer koret 5 bandmusikere og profesjonell lydtekniker & lysdesigner. Dirigenten for koret, Elin Synnøve Bråthen, er prosjektleder og musikalsk leder, og arrangerer alt materialet spesielt for denne anledningen. Sørreisa damekor ønsker å gi publikum en konsertopplevelse som holder høy kvalitet.

Publikum må gjerne kle seg i sine kuleste 80-tallsklær, ta med venner og gjøre en helaften av å tas tilbake til synth-musikkens tiår. Det blir vorspiel i kulturhuset før showet, og gratis afterparty på Hugo`s pub med DJ som kjører 80-talls-spilleliste.